İptal ve İade Koşulları
İptal ve İade Koşulları
Genel Hükümler
- Kullanmakta olduğunuz bu web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini okumuş, anlamış ve kabul etmiş sayılırsınız.
- Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.
- Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri, aksi belirtilmedikçe alıcılar tarafından ödenecektir.
Satin Alınan Ürün Bedeli Ödenmez İse
- Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcı’nın ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.
Kredi Kartının Yetkisiz Kullanımı ile Yapılan Alışverişler
- Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı’ya ödenmez ise; Alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri Satıcı’ya ait olacak şekilde Satıcı’ya iade etmek zorundadır.
Öngörülemeyen Sebeplerle Ürün Süresinde Teslim Edilemez İse
-
Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise,
durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişi kullanmadan iptal ederse;
- Ödemeyi nakit ile yapmış ise, iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden iade edilir.
- Ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise, iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir. Bankanın, alıcının hesabına ödemeyi yansıtma süresi bankanın inisiyatifindedir ve bu süreç 2–3 haftayı bulabilir.
Satıcının Cayma Hakkı Bildirimi Yapılacak İletişim Bilgileri
Şirket Adı/Unvanı: Mila Taki
Adres: mutfakçılar sanayi sitesi M12 No:47, İstanbul, 34000, Türkiye
E-posta: info@milataki.com.tr
Telefon: +90 543 160 0001
İade Koşulları
Ürünlerimizde; kargo teslim edildiği gün kırık ya da herhangi bir üretim hatası bulunmadığı sürece iade ve değişim bulunmamaktadır.
Lütfen kargo paketini teslim aldığınızda ürünlerinizi kontrol ediniz ve kırık, hasarlı veya yanlış ürün gönderimi gibi belirtilen sorunlar var ise aynı gün içerisinde bizimle iletişime geçiniz.
Kargo teslim edildiği gün tarafımıza bildirmediğiniz sürece iade ve değişim bulunmamaktadır.
Yasal olarak hijyen açısından denenmiş veya kullanılmış ürünlerde değişim ve iade yapılmaz.
Belirtilen koşullar dahilinde onaylanan değişim ya da iade işlemlerinde, kargo bedeli aksi belirtilmedikçe alıcı tarafından karşılanmaktadır.
İade / Değişim Süreci Hakkında
- Üründe kırık, hasar veya üretim kaynaklı bir hata tespit etmeniz halinde, kargo teslim tarihi itibarıyla aynı gün içerisinde info@milataki.com.tr adresine e-posta göndererek veya +90 543 160 0001 numarası üzerinden bizimle iletişime geçiniz.
- İade veya değişim talebiniz onaylandığında, ürünün orijinal ambalajı, fatura ve tüm aksesuarları ile birlikte eksiksiz olarak gönderilmesi gerekmektedir.
- İade bedelinin karta veya hesabınıza yansıması, bankanızın işlem sürelerine göre değişiklik gösterebilir.

